FOLLOW | DASHBOARD.





Gratisan Musik
Mohd Asrul Ilias Taikotai
i'm so sorry :'(


sebab kau lah aku boleh salah faham dngan orang lain . sampai bila kau nak aku menderita macam ni ? smpai bila ? memang mulut orang tak boleh tutup . so biy better smpai sini jela , kau tahu hati aku mcm mane kan ?
takkan lah semua pasal kau tiap hari aku kene fikir ? kalau kau sayang aku , kau ade perasaan , kau tahu hati aku mcm mana ? yea aku tahu kau sayang aku , kau nak aku smpai mati kan ? but please , don't do this to me again :( cukup biy ! cukup ! 

aku tahu kau baik . aku tahu kau sayang aku , tapi aku tak boleh terima kau buat aku macam ni , aku memang takboleh terima wehh --' aku perempuan , ade hati , ade perasaan , kalau mcm niy cara kau buat aku , takde sape boleh faham . memang semua orang tngok kita happy , tapi sebaliknyea who care ? yea aku marah orang kacau kau , aku marah orang kacau boyfie aku , sebab aku sayang kau , kalau orang nak cakap erti kawan dekat aku . listen , aku tahu kalau bekawan mcm mane , tapi jangn lah smpai tahap mcm tu . lame dah aku sabar . perempuan yang mane tak faham perasaan aku ? slame niy aku baik dngan orang , hormat orang , tapi sebaliknye ape yang aku dapat ? 
yea memang dlam couple kene sabar , tapi kalau sesama perempuan kenape still tak faham perasaan masing masing ? biy i really loveyou . sorry buat kau mcm ni , tinggalkan kau dengan care macam niy eh :)

aku sayang kau dunia akhirat . sumpah aku tak tipu , aku terpakse buat ni semua . aku harap kau faham aku biy . ade jodoh kita still together okay ? bye ILOVEYOU :'(


OLDER POST / NEWER POST