FOLLOW | DASHBOARD.





Gratisan Musik
Mohd Asrul Ilias Taikotai
WITH MY HUSBIYYYY (OMBAK RINDU)
setiap hari rabu semua bepusuPusu beratur beli tiket wayang , sbb hari rabu 7 ringgit jea . lagi lagi dengan cerita ombak rindu hambek kau -.- haritu aku tak dapat tngok wayang , habes duit tngok cerita kartun cristmas ape tahh ! HAHA tu pun jadi lah dari takde , and taraaaaaaaa akhirnye naseb hati niy sabar , dapat juga tngok ! yeahh lagi lagi dengan boyfie tercinta mueheheheehe , mmg sweet lah kan , tapi ahchoyy ilias takde perasaan , kurangHASAMMM ! ade kea gelakkan aku sbb aku nanges , kasi tumbuk sebijik tahu lah , dalam wayang bukan main senyap lagi tngok cerita tu , huahuahua sbb kemungkinan ade BF/GF kan ? semua mybe penah rase kongsi kaseh sayang cehh 0-0 aku nak nanges lebih lebih takley sbb budak sebelah aku takde perasaan , asek gelak jea , hampeh -.- then aku bagi msg kad dia (GELAK APE KAU ? MCM TU LHA AKU RASA . BODO) rase nak sebbat bontot dia , lpastu kluar jea dari wayang , pehhhh kene bahan dngan anak ilias niy , babuntuttttttt ! ape pun aku tahu , dalam hati dia terasa sedih juga wekkk :p #biyy kau jngan tipu aku ehhh ! HAHAHA . klau nak tahu kan , mse cerita tu Aaron aziz pegang pipi maya karin en ? then Aaron aziz tu cakap kad maya karin , (kau suka tak aku pegang pipi kau) HAHAHA tngok mcm sweet jea doe , then dngan tiba tibanye ahchoyy usap pipi aku mcm kucing meowwwww :D weeee tekejot beruk aku ! lepas tu jea aku terus mcm perghhh shahduuu gitu ! aku nanges time dia pelok aku , lagi lah HAHAHAHA :D lpas je tngok wayang terus pegy makan . sbelum tngok wayang makan MCD , lepas tngok wayang , makan KFC pulak , kenyang lah perot kami ! okay mase beli KFC tu turn aku pulak beli sbb mse makan MCD tu dia beli , bukan acai eh -.- okay lapstu dia marah aku , okay mata dah bekaca dah haduhhhh ! naseb dia buat muka comel dia , tak jadi nak nanges terus dngan pantasnye aku buat muka comel mcm niy ^_^ haa comel lutttttteeeeewwww kan HIHI then blah pegy balik shuuuuuu !




OLDER POST / NEWER POST