FOLLOW | DASHBOARD.





Gratisan Musik
Mohd Asrul Ilias Taikotai
nothing to display
smalam 25 haribulan , kita on the phone . gurau gurau bagai , lepastuh awak kate   

AHCHOYY : "pegi lah tidur". biyy pun dah ngantuk ni , esok nak main kompang takut bngun lmbat .
AIEN : alahai , supersaver tk habes lagi :D klau nak bhaii sngat nnty nak call sape erk ? hm nak call org lain lha nnt .
AHCHOYY : haa berani buat lah !
AIEN : haa tahu pun , baik cakap jea , kang call org lain marah HAHAHAHA
AHCHOYY : alha sayang ni ! nnty esok biy bngun lmbat siap !
AIEN : alha nnty orang kejut lha haih !
AHCOYY : yelha syangg , hm buat ape tuh taik -.-
AIEN : ahh siot jea ! taik kau lah . nk taik pegy lah masuk toilet then tngok lah taik HAHAHA .,
AHCHOYY : eleh CIRIT -.- asek saket perot jea !
AIEN : hello !!! sedap sikit syg saket perot jea , bukan nak BERAK pun!

bla bla bla
lepatuh borak borak bagai ! mcm org gila dngan kau kan biyy ? klakar lah kau niyy biy , dusssh tumbuk kau kangg ! then aku nyanyi 

ME : cinta kau dan aku .......tak
ME and HE : kan mungkin bersatu !
ME : eh sebuk jea dia niyy ! orng nyanyi dia pun nak nyanyi !

lepastuh bla bla borak mcm orang gila , then aku cakap nak buat supersaver , HAHA , then punye lama buat supersaver kan smpai kene marah dengan kerbau jantan ni ! tehee :D maaf biyy !
mcm mcm sayang bagi alasan kann ? #tak lepas . then aku call lepastuh dia cakap :

DIA : waiting dngan sape ? bodoh tadi biy dah cakap kan terus call !
AKU : ape ? bnde ayah sayang suruh hantar kunci kad bawah lha aduhhh !
DIA : hak'ala lalalalalalalalaalal (dia nyanyi)
AKU : buat apoo ?

then bla bla ! borak lama lama , aku pegi buat supersaver lagi HAHA , then aku pegy tnye soalan bodoh dkat dia ! konon nyea nak tahu lah kann , HAHA bajet jea aku -.-

AIEN : biyy boleh kea kalau kita tukar muka jadi lain ? sbb sayang tngok cerita lagenda budak setan tuh dia ade tukar muke sume ?
AHCHOYY : boleh lha , asal ? nak tukar muka ?
AIEN : ouh boleh eh ? eh biyy klau sayang tukar muka kan mcm mane lagi biy nak kenal sayangg ?
AHCHOYY : erm mcm mane eh ? (fikir) haa nnty kalau biyy cakap taik if sayang marah haa tuh maknenye sayang lah tuh ? HAHAHAHAHAHAHA
AIEN : HAHA bodoh lah kau ni ! cm sial jea , ouh cakap taik jea kenal lah ? selain daripada tuh ?
AHCHOYY : alhaa biy msty kenal punye lah , sayang ni tnye soalan niy plak ! klau mcm tuh mmg lah biy kenal , nnty bila biy tngok syg msty biy kenal , dah tuh sayang dah cakap awal sayang nak tukar muka kann ?
AIEN : ahh kau main main ! biyy klau sayang nak kenal biyy senang jea .
AHCHOYY : mcm manea ?
AIEN : klau sayang pgang rambut biyy , if biy sentuh balik mknenye biy lettew , sbb biy kan pantang org pgang rambut . (bajet) , haa lepastuh kan nnty sayang tngok pkaian biy , biy suke pakai seluar londeh londeh , care jalan biyy cane and klau sayang nyanyi then bila biy sambong mknenye biy lah tuh ! lepastuh lepastuh kan ! bila syang suruh biy cakap ALLAH ! klau biyy pelat maknenye biy lah tuhh !
AHCHOYY : ouh kau kerek eh yangg ! siot jea gemuk !

then borak panjang lebar mcm ni  "________________________________"
dia suruh tidur , lepastuh aku cakap kad dia , 

AKU : "aduh supersaver bnyak lagi dohh ? ade 45 minit lagi ?
klau biy nak tidur tidur lah ehh :)". 

then dia cakap  

DIA : "okay syang pun tidur eh". 
AKU :"alhaa ! sayang takley tidur , biyy nyanyi lh kan ?

okay mula lah dia nyanyi so sweet muah kad pipi kau biyy :D iloveyousomuch !
dia nyanyi lgu niy wehh tngok niy ! (NAK TENGOK video MATIKAN LAH LAGU DEKAT ATAS TUH)










so sweet kann ? HAHA , okay lepastuh kan dia nyanyi lagu niyy pulak sbb aku tak tidur juga ! HAHA saje jea nak menggedik kan ! ecceh




lepastuh aku pun tidur , thanks nyanyi untuk aku biyy :D iloveyouu sayang , thanks sbb dtang dalam hati aku ! okay sekarang aku takkan siasia kan kau lagi , biar ape orang kate pasal kita , aku tetap sayang kau sumpah :D iloveyou :')

OLDER POST / NEWER POST