FOLLOW | DASHBOARD.





Gratisan Musik
Mohd Asrul Ilias Taikotai
imissyou
adek adek sayangg semua , sis minta maaf yea tak layan korg semua , mybe korg semua dah lupe sis or whatever sayangg :) but never mind , sis still sayangg you all :) adek qamarina pun dah hilang tahh kemana . adek nisa , adek eykin , najwa , nadia , aida adek eyna , adira :) haa , you all semua mana haa ? skarang niyy adek najwa and adira jea bnyak luangkan mase untuk sis , heyy awak awak semua . jangan lha macam ginii ! sis nak spend time untuk korg semua sayangg :) and my sis , eyna entah kemana . haih ! now sis faz , and eryn jea adoo . but never mind , tetapkan prangai macam niyy okayy , adek sayangg awak lha sis . and abg herry , aiman , syafiq. haa korg dah pegy mane haa gedik ?  aku sekeh korg tahu lhaa . semua dah bpecahkan , uih tak sedihh pun . HAHA , ape adek nak skarang , jngan lha lupe okayy , kite still ade hubungan , so lupe macam tuh jea . nnty mule lha cakap adek sombong lha bagai ! . eee ketuk kepala tahu lha . okayy untuk adek adek semua . sis mintak maaf tak layan awaks emua yea spanjang niyy , kadang kadang korg bgado sesame sendiri kann , dah lah , korg nak gaduh buat ape kann , sis tetap sayang korg semua , kite kongsi kaseh sayangg okayy ? adil kann semua tuh , and untuk sis sis saye semua tuh , haa aku sekeh korg nnty sombong dngan aku wehhhh !  abg abg . kau jangan gedik dengan ku wehh . nnty klau aku cntact korg  . takya nak membebel kad aku yang aku sombong semua okayy , kite same same sombogg kann , fare and square kann hikhik aku nak korg macam dulu dengan aku wehh . imissyou a lot baby boy , baby girl ♥ 

OLDER POST / NEWER POST